Svarar, weey

Svar: pime boots kan vara dom bästa skorna jag någonsin haft! jag har haft mina i 2 år och dom har inte gått sönder och dom e så jävla sköna verkligen! man kan ha dom året runt och dom kommer typ alltid vara moderna så det är ett säkert köp verkligen! jag tycker att dr.martins (om dom heter så) är hur fula som heslt, no offence till er som har dom men jag gillar odm verkligen inte! Hunters kan va det fulaste jag vet när folk går runt med... gjorde det när jag gick i 5:an och fy fan, vist dom e mycket bättre än alla andra gummi stövlar men fy va fult att gå runt med! palladium är as snygga, jag har själv ett par svarta och vita, har aldig använnt dom svarta, usch dom e inte snygga! åh converse.. verkligen världens bästa skor! finns så jävla mycket snygga färger och dom e verkligen så sköna! värrldens bästa skor verkligen!
tack så mycket hoppas du fick lite hjälp men detta är ju bara mina åsikter:)

Kommentarer
Postat av: aleexxx.b

dr.martens är fan råballa

2012-03-06 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0