Just say fuck it and smile

Nu har jag precis vaknat! Eller a...Albin väckte mig och va på nån motorväg i Kungsbacka för hans kompisar hade sprungit ifrån han för han har ingen kondition....? Men jaja! Jag försöker iallafall ringa och smsa saga osånt så att hon ska vakna men hon sover som vanligt hela dagen. Men vi får se va vi hittar på idag!
Igår så åkte jag, saga och desse in till stan vid 9 och träffade William, Carl, Lucas, antonia, Victoria och cornelia! Så satt vi på condecco och pratade tills kanske klxokan va 10!
Sedan så smsade Hugo så då åkte jag, saga och desse tillbaka till hovås igen och åkte till Johan där Hugo, Tobbe, Tobbe, Adrian, stange och Johan var! Där va de às kul och mysigt oså:)) sedan så åkte vi hem vid halv 2 någonting!!
Men nu ska Jag försöka ringa saga och växka henne utan att hon lackar sönder....hehe men vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0