Hemma

Inte orkat blogga, kör helgen lite snabbt!
Fredag: mötte upp Amelia med saga, åt MC och köpte godis-smalt.. Sedan så åkte vi med Albin och Hannes på Hampus hockey match! Sedan så åkte vi hem och jag och Amelia sov hos saga! Vaknade på lördag morgon vid 10 åt frukost och kollade på film, sedan åkte jag hem i snöovädret, hatar bussar med.. Hehe!
Sedan kom saga till mig och vid halv 7 så åkte vi iväg till en tjejj middag!
Gick där ifrån sen med saga, Ida, Ludde, axel, Albin, joel och Hannes! Gick runt lite och jag frös som fan för jG hade strumpbyxor så fick låna luddes pyjamas byxor! Haha, as nice!
Sedan åkte vi hem, väntade på bussen i en timme! Och nu ligger jag och saga här hos mig fast hon har redan somnat bu... Men imon vid 11-3 e det konfaträff...lite segt men ska ändå bli kul typ! Men nu ska jag joina saga med att sleeepaaaaaa hiihhihihihi! Se ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0