My one and only

Haha har aldrig skrattat så mycket som idag efter skolan!
Matte provet gick bra faktiskt! Så satt saga och väntade på mig så åkte jag med henne och köpte en sak! Sedan fikade och pratade vi! Sedan träffade vi på Desse så åkte hon med oss hem! Så åkte jag hem till saga'! Så hämtade jag lite saker och va där ett tag! Så jävla roligt jag höll på att dö....Ah älskar dig världsmest bästis!
Och nu kom jag precis hem för saga skulle på utvecklingssamtal så schussade dom hem mig!
När jag kom hem så hade mormor och morfar vart här och lämnat ett påskegg till mig! Åh nutte!
Bilder från idag kommer sedan för jag måste packa nu imed att jag inte börjat än......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0