Lite av frågorna:

1. Det ska öppna en VS affär i Juni-2012 på bond street om jag minns rätt!
2. tack så mycket! det kommer ifrån Tessie tror ja!
image description
3. Tack tack!:):) jag köpte den på en ''randome'' affär i london!
4. haha dom är också från nån randome affär i london!
5. jag tappade den på uppfarten till mitt hus ohc märkte inget så jag gick in och sedan körde pappa på den med bilen för han såg den inte heller....haha. wehhoo smidigt
6.
7. jo vist kan jag det! jag ska försöka hinna med det i veckan! tack så mycket!
image description
8. ska försöka hinna lägga upp några!
9. Den kommer från massami dutti, men dock förra året!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0