Barbados

hade tänkt att berätta lite om resan! imorgon tidigt på torsdag morgonen så åker vi med planet till London! kommer dit vid 8 kanske, går och shoppar och sånnt hela dagen och på kvällen så ska vi på musikal och reastaurang och sånnt! sedan nästa morgon så åker vi med flyget till barbados som ligger i västindien!
så är vi där i 10 dagar och har de narre osåå! kommer ha tillgång nån gång iblad till nätverk där när jag har tid! men det kommer nog inte så så mcket åt bloggning utan mer annat! men jag ar ju gjort tisinställda så ni klarar er nog så fortsätt läsa även fast jag är borta:):)
jag har vart i västindien 1 gång tidigare, år 2008 så var vi på Aruba! åh helt underbart var det!
men nu vet ni lite om min resa vart jjag ska oså! hoppas ni också får ett underbart lov vad ni än ska göra:)
(aruba 2008:)
koolingen_97 ;pp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0