You say that I can't, but watch me

hej!
kom hem för kanske 1 timme sedan, har vart ute och sprungit sedan dess, testat min ''astma'' lite och så, men det gick ju inte så bra så jag ska nog åak till en doktor när jag kommer hem nästa vecka tror jag!
så siället när jag hade sprungit i typ 30 min så sprang jag hem igen och gjorde 80 situps, 20 armhövningar och 30 rygglyft!
men iaf, efter skolan så åkte jag och victoria till liseberg, så gick vi in där och så åkte vi atmos fear! o herre va jag va rätt i början va, de va typ 10 minuters kö så de va najzigt men jag grät ju hela tiden.. haha!
men när jag satt i den så var jag lite rädd men grät inte och sedan så när jag hade åkt den så var jag så sjukt stolt så jag grät igen och typ va skit glad! men den va verkligen helt sjukt rolig! så åk den! den ör INTE lika läskig som man tror!
men iaf, sedan så åkte vi lite och gick sedan och mötte upp hampus vid ingången , så gick vi åka åkte atmo sfear igen, men så liksom så var den inte ens läskig, så va liksom balder läskigare (?)
aja, skit sam! och sedan så väntade jag på bussen i 40 minuter! amen de va hääääärligt!
men vi hörs imon tror jag! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0