Pics in my heart

hej!
nu e jag hemms och de gick bra hos doktorn, ska tbx om typ 2 veckor tror ja (?) o gö ett hörseltest!
men iaf, nu e pappa iväg o köper Thai-mat för jag msået äta innan jag ska spela match, hemma match, hörligT! men de kommer nog gå bra!
men nu kom pappa, ska bara lägg aupp bilderna på mina smycken som jag skrev om förrut!
armband
armband
.
halsband (bilden ger inte riktig rättvisa )
.
halsband, men som sagt så ger inte bilderna rättvisa, för de är snyggare IRL, men men!
nu ska jag äta, och sedan spela!
hörs ikväll, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade halsbanden? jätte snyggaa !

2011-05-09 @ 22:37:00
Postat av: Anonym

vad kostar halsbanden??

2011-05-09 @ 22:42:02
Postat av: ..

vad kostar halsbanden

2011-05-09 @ 22:46:10
Postat av: elin

Kolla min blogg, jag har klagt upp jättegamla bilder på oss haha! <3

2011-05-10 @ 19:14:19
URL: http://glamurosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0