chaffis

hej!
kom hem från skolan för ett tag sedan!
på lunchen idag så kom jacks barnflicka o hämtade oss i skolan o körde hem oss så vi kunde hämta våra datorer för vi skulle tydligenn ha redovisning (?) så tjäkade vi hemma hoss jack meee.
skolan va jag rulig som vanligt!
men asså idag på bussen va de heelt sjukt!?
det var jag, corneila, bea, vanessa, jack, sofia, daniella, johan, erik, tobias, david.
så ställer isg busschaffisen upp och skäller ut oss, mest vanessa imed att hon va as rolig, haha!
sedan så stannar han inte på cornelia o vanessas hållplats så dom får gå verkligen skit långt!
och sedan så klämmer han jack i dörrarna, amen lyckad chaffis säjer jag bara!
aja, skit i!
nu ska jag äta nåt o sedan plugga tror ja eller nånting!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Jack en barnflicka hahhahaha?

2011-05-23 @ 19:24:14
Postat av: Vanessa

Vad e felet med barnflicka ?

2011-05-23 @ 23:06:01
URL: http://wilsonvanessas.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Vad e felet med barnflicka ?

2011-05-23 @ 23:09:15
URL: http://wilsonvanessas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det är jacks lillebrors barnflikaaa

2011-05-24 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0