Plans for 2-nigth

wallaaa!
nu har mamma o pappa precis åkt för att lämna farmor hemma hos henne!
saknar går kväll , vill ju spola till baka tiden typ! hah
men kvällens planer är i alla fall och bara ta de lungt!
ska kolla på ett bb avsnitt nu, samtigt platta håret, sedan blir det, de nya pogramet barselorette ( stavning ) så de ska jag kolla på!
blev ingen fotboll för mig idag pga lite huvud värk.. och så på matchen i lördags så blev jag tacklad så min nacke blev lite förstörd, och sedan fäld, och då har jag ganska ont från de!
kör nog en ``bilder del 2 ´´ sedan med !
men aa , vi hörs sen igen!
puss

Kommentarer
Postat av: tilde

sv; taaack !

2011-03-27 @ 19:48:31
URL: http://tildeschooning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0