3000 BILDER

hej!
nu hra jag precis raderat 3000 bilder och 760 vidios från mitt photo bhoot.. höhö! har inga kvar nu :( bhuu, men de e la lika bra! seriöst det tog typ 20 minuter förmitt att få upp det för jag ahde så mycket! men nu e de bra!
så nu blir de mycke mer bilder tror ja! så de e braaoo!
men nu kommer en bild på mina snygga *host* naglar, höhöh, nej men lite coolt iaf
världens största händer, klaaaagaaa
älskar jue mina hörlurar , riktigt nice!
men nu så ska jag nog fixa lite saker o så!
just de ja , imon så ska vi simma med klassen men imed att jag har skadat min arm, jag får inte anstränga den, asså jag kan inte de heller, så jag ska inte va med :( så jga msået typ jogga / gå ut o gå heeelt self i stan, amen de e socialt! haha! ne, men heldre de än att bli värre i armen!
kommer snart upp ett till inlägg där jag ska gratta min kära vän som e fjortis idaaoog!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0