Tidsfördrift

1. Namn - sofia
2. Bor - Göteborg
3. Syskon - 1 syster
4. Ålder - 13 
5. Född - 11 december
6 Ögonfärg - blå
7. Längd - 1.69
8. Skostorlek - 38/39
9. Höger eller vänsterhänt - höger
10. Stjärntecken - skytt
11. Hårfärg - blond
12. Födelseort - Göteborg 

DAGENS..
1. Låt - Fest hos mange OFC !!! !
2. Saknad - ---
3. Kläder - shorts och blus
4. Smink - inget.
5. Underkläder - bh, trosor 
6. Mat - mozarella o tomat
7. Köp - HUND
8. Göra sen - sovaaa och gosa med vovven
9. Godis - inget
10. Pinsammaste - inget

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - ja !! gör det hela september, ocktober och november 24/7
2. Tycker du om godis - ibland
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - typ 2 ?
4. Äter du oftast nyttig mat - ja
6. Är du stark - njaaa, bror på hur man definerar ordet stark..
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - benen
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - jag tycker inte direkt jag är söt/snygg men jag ela inte ful heller.
10. Du ger mycket komplimanger till andra - jadåå
11. Är du nöjd med ditt förnamn -  ibland
12. Du tycker att du själv är smart -  jaa
13. Vad är det sämsta hos dig -  privacy..
14. Vad är det bästa hos dig - att jag e bra på att lyssna när nån behöver mig typ
15. Har du bra självförtroende - ibland
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn ? 0-1 kanske
17. Du tycker om att vara med killar - a
18. Känner du dina grannar - aa
19. Vad har du för färg på dina underkläder - vita och rosa
20. Använder du BH varje dag - ja
21. Svär du ofta - som FAN
22. Gillar du skolan - ja
23. Har du någon gång skolkat - ?
24. Spelar du något instrument - nej
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - ridning, piano, tennis, kör, simmning, fotboll, golf osv.
27. Har du några tatueringar - nej,
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - när jag känner för de

BRUKAR DU...
1. Sova -
ja
2. Ta mediciner du inte borde ta - ja, tar 10 stycke som jag igentligen inte ska ta varge dag!
3. Snusa- nej
4. Dricka - aa det e klart, gör det hela tiden, dricker på jävligt mycket just nu!
5. Skada dig - för det mesta
6. Klä dig i svart - a
7. Hata folk - absolut
8. Lita på folk - nej.
9. Skada dig med flit - aa, sitter och skär mig just nu, tycket det e as kul!
10. Drömma mardrömmar - ibland
11. Gå i skolan - jaa
12. Gå i kyrkan - ja det är klart! varge söndag, torsdag och onsdag!
13. Vilja dö - ABSOLUT INTE

NÄR...
1. Åt du senast - 2 timmar sedan
2. Läste du ut en bok senast - 2 veckor sedan...
3. Köpte du något senast - idag
4. Svor du senast -  kolla upp
5. Sjöng du senast - nu
6. Klagade du senast - 2 timmar sedan
7. Klantade du dig senast - för ca 2 minuter sedan

HAR DU...

1. För många vänner - nej
2. Förföljelsemani - ingen aning om va det är men...
4. Skadat någon - ja
5. Färgat håret - NEJ !
6. Några piercnings - öronen
7. Några tatueringar - ja, över hela min kropp!
8. Egen dator - yeasssss
9. Gjort bort dig rejält - klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0