tagga sommarlov

wazzup!?
nu har man sommarlov o de e jäääkligt gött! kommer ju självklart sakna alla men men!
idag så var vi på avslutningen iaf, studenterna var ju heeelt sjukt glada och galna! de fattar jag me
men efter de så åkte jag, victoria, sofia, adam, jonas och jacob och åt Thaiii! mummaaa
sedan så gick jag och victoria och köpte en sak och sedan så drog vi till liseberg där alla typ va.
de va gött att åka atmos fear 4 gånger i spöregn och uppsvninget med... hade ju bara en liten vit klänning på mig..
sedan såå åkte jag till min kusins student och nu kom jag hem för kanske 30 minuter sedan!
nu ska jag lägga mig och kolla på Sex And The City! just de ja, grattis alexandra 14 år! hoppas du haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0