Dag 2- mina närmaste vänner

victoria, vi e galna, pratar om allt, sociala och BÄÄST <3
Ester, vi har varit bästa vänner i mer än 1,5 år, pratar om allt, och aa.. gos
Paulliiiiiiine, varit också bästa kompisar i mer än 1,5 år, pratar med om allt! (L)
hannah, vi e jätte bra kompisar, har inte kännt varandra så länge, men lav her !
cornelia, kännt varandra i nästan hela vårt liv, du e galen, finns alltid där, göllleee unge
Tilde, kännt dig i 8 år , vi har alltid varit bästa vänner, du finns också alltid där gummaaaaaaan!
Isak, kännt varandra i 8 år och har alltid skit kul och gillar att bli full på julmust!

Vanessa. känt dig i typ 7 år, men har aldigt vart riktigt bra vänner förens nu! puss
SÅÅÅÅÅÅ! sen så har jag ju typ 20 till nära kompisar men detta e mina närmaste!
lav ya allll!
hörs sen!
nu ska jag och victoria gå ut och va galna!
jag har precis packat klart för imon smälller de! haha
pözzzz

Kommentarer
Postat av: vanessa

du har känt mig längre än hanna men ändå lägger du in henne o inte mig ? aja, ja hade ju lagt ut dig

2011-02-09 @ 18:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0