Skolfoto

hej!
kom hem från skolan för ksnek en timme sedan!
fick hem mina skolfoton... att jag aldrig kan bli bra asså!? blev verkligen jätte onöjd , kan lägga upp det här senare!
men nu sk ajag träna lite och sedan plugga! har as mycket att göra... massa so o skit.. aja bara att göra!
imorgon så ska jag bara vara i skolan lite för ska iväg på begravning med.. uch det e verkligen det västa som finns! det är iaf till min gammel farmor som blev 99 år! väldigt coolt ändå att bli så gammal! R.I.P
jag tycker personligen att det är väldigt onödigt med begravningar.. vist man säjer hej då till mänsikan men det har man ju gjort innan !? jag tycker det är jätte onödigt.. det är ju ändå bara till för att man ska gråta!?
men aja! nog om det! vi hörs sen iaf!
image description
bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0