Sjukhuset

hej!
vaknade klcokan 6 imorse av att de krampade i mitt öra, hade så jävla ont va så jag började må illa och de känndes som jag skulle svinna så jag o mamma satte oss i bilen och åkte till barn akuten, satt där i 1 timme sedan så kom dom och sa att det inte fanns nån läkare... så då fick vi åka hem igen så sov jag i 1 timme och sedan så hade mamma beställt en tid hos min läkare så då åkte vi dit och då sa han att jag hade öroninflamation så nu ska jga ta massa tabletter o skit... suger! men men !
nu så ska jag äte lite glass o kolla på repriser av IDOL ! :))
puss
just de ja, vill verkligen ha domma väskorna, alexander mcqueen inspererade väskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0