Saker ni kanske inte viste om mig ☮

- När jag får panik över något så tar jag en dusch

- jag älskar att träffa nya människor

- jag skrattar nästan åt allt

- många tycker jag har dålig humor, men igentligen så är den as rolig, hehe

- jag älskar att resa utomlands, solsemester e det bästa som finns

- jag älskar verkligen helger! redan på söndagarna så längtar jag tills nästa helg!

- jag gillar skolan, tycker det är kul för det mesta

- jag tycker att man får en skön känsla efter man har tränat

- jag älskar bilar, båtar och sånna saker

-jag har aldrig färgat, slingat eller blonderat mitt hår

- jag har ganska lätt för att bli kär vilket ibland kan leda till dåliga saker

- jag hatar folk som skryter om pengar

- det tar typ 24 timmar för mitt hår att torka

- mina läppar och ögon sväller upp när jag har gråtit mycket

- jag tycker det är sjukt jobbigt när folk är sega på sms



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0