Desperate Housewives

hej!
nu sitter jag och kollar på desperate housewives! har ju inte följt det denna sesongen tyvärr så hänger inte med så mycket men ska börja följa det nu igen för det är så himmla bra verkligen och det är ju sista sesongen med!
men förut idag så kom mamma hem med ett par jeans till mig, men dom va förstora så ska gå och byta dom imon och så får ni bilder och sånt imon på dom! dom va iaf från MET.
men nu ska jag kolla vidare, sedan platta håret och sedan börja p åen ny bok tror jag! haha, dett ae sjukt! jag har läst 2 böcker på 4 dagar nu! helt sjukt... men aja! nu började det igen! vi hörs imon! puss

Kommentarer
Postat av: :)

hey sofia! :) grym blogg och du är jättesnygg!

du har nog lika mycke bieber fever som jag.

köpte en tröja i england som det stod i♥justin bieber på.

puss

2011-10-11 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0