8- mina drömmar / önskningar / planer

Först så ska jag ska jag såklart gå ut skolan, få jätte bra betyg! det är verkligen hur viktigt som helst för mig!
sedan så ska jag läsa till advokat tror jag, ( det jag vill nu ) och så ska jag gå på antingen någon linje efeter gymnasiet här inom juredik här i göteborg eller stockholm eller så funderar jag på några år på College i USA, typ Yale, Harwards hade ju vart en dröm! men då gäller det att typ ha högsta betyg så jag måste verkligen plugga!
sedan när jag har min utbildning så ska jag träffa en underbar man och få 3 barn, 1 kille och 2 tjejjer helst men jag blir nog glad vad jag än får ! :) så ska vi bo i något härligt land ! vi ska ha gott om pengar och bo fint.
sedan mina drömmar och önskningar är typ som fina framtids planer, det är detta jag vill! sedan vill jag självklart hjälpa människor som har det svårt och sånna saker självklart!
min man... hehhehhe *dregel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0