Hello miss clever

hej!
idag har jag ju som sagt vart hos hörselläkaren 2 gånger (?) men de gick la okej...
vill inte ta upp de här men iaf!
efetr de så gick jag o mamma o kollade lite kläder, eller a, vi gick in på 2 äffärer, haha
men fick iaf med mig lite saker osm jag ska visa snart!
me jag hinner inte blogga mer idag pga mitt spanska prov som jag ska ha imon!
men bara tog lite bilder från hemsidan för jag hinner inte ta egna!
puss
haha, sitter typ o skrattar nu för att bilderna ger VERKLIGEN inte rättvisa , men aja!
så, nu ska jga fortsätta plugga!
men de va några som undrade om min nya header, o ja den kommer!
men tilde har inte haft tid men nu hoppas jag att hon har de nån dag o de löser sig! :)
puss
jorden ska ju gå under..... ( NEJ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0