Harry Potter 7 del 2

hej!
kollade precis på harry potter and the deathly halows - part 2 !
har inte velat se trilern tidigare så gjorde det nu och jag fick fan gåshud och tårar i ögonen!
jag längtar så jävla mycket!
ni kanske inte vet det men harry potter har vart mina favorit filmer ända sedan jag var liten och tycker att det är sjukt sorgligt att det är den sista !
böckerna är också jävligt grymma!
ja ja! kommer säkert snacka mer om filmen längre fram!
men idag så har jag bara vart hemma och myst med min hund för att pappa, mamma o ida var och handlade! så då fick jag va med henne i 3 timmar, de va sven möjjsigt! men nu sitter hon och biter i mina tår så ska försöka få bort henne nu! haha.
men idag så har jag skit ont i huvet, hade det innan och sedan så slog jag i det i en stor jävla kruka ? haha!
så nu ska jag vila lite o gosa med vovveeen! puss
jag o sis i NY ! saknar det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0