Svaren!

är ja din bästis ? ja det e du vicky!

vem är anton? En kompis

tycker du jag är gullllliiii?? Jag det tycker jag paou!

vilka bloggar läser du? Kenzas, kissies, tildes, blondinbellas, amandas, alexandras och vanessas!

kända och kompisar? aa

vilka bloggar tycker du bäst om? många

Är du kär i någon? nej

Är du ihop med någon? nej

Gillar du nån? kanske de du!

Vem är din idol sångare? Håkan Hellström

Vem är din idol som skådespelare? Zac och josh

Vem är den snyggaste skådespelaren? JOSH!

Favorit film?
Pearl Harbor och Charlie St. cloud

Favorit låt? man måste dör nåra gånger innan man kan leva- Håkan

Favorit mat? Thai

Hur gammal e du? 13

E din skola bra?
jaa!

Kan du visa en favorit outfit? vist!

För:
Vinter
Vår
Sommar
Höst
??? maby

Vad heter dina bästa kommpisar? Vicky , ester, paou, tilde, cornelia och vanessa!

Sedan har jag några nära kompisar med: Hannah, jack och isak!

Har du någon syskon? Ja,en syster

Isånnafall vad heter dom och hur gamla? Ida heter hon och hon e 17

Vad tycker du om kissie?
ingenting

Vad tycker du om kenza? Bra förebild

Känar du pengar på din blogg? nope

Varför började du blogga? ingen aning! Tyckte vell det verka kul!

Hur länge har du bloggat?
1 och ett halft år tror ja!

Vad har du för mobil?  Iphone 3G

E den bra? jaa

Vilka länder har du varit i och hur många? USA 7, aruba 1, thailand 1, dubai 1 , alperna typ 6 osv

Kan du visa bilder på alla dina skal till din iphone? maby

Kan du ta en bild på alla dina smycken? maby

Älskar du mig? Klart jag gör vanessa!

Ja älskar dig
Sova över med maj och vicky gos till helgen? ska de! lave ya!

Stan snart tillsammans? ska de!

Favvoaffär? ingen aning , ganska många!

Bästisar? jaaa vanessa!

Bästa märket? Marc jacob, juicy och nåra till!

har du skrivit frågor till dej själv? Nej? Varför skulle jag?

kan du ggöra headers? Nej, suger på de

är du rik? Gillar inte att prata om pengar

är du bitchig? nej

lockar du ditt hår? Nej, det är själv lockigt

så ! lite blev det iaf!
tog inte med några som jag tycket va lite onödiga , haha
men nu sk ajag gö mer läxor!
pöz

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sötnos du har inte ens sett den filmen ;)

2011-01-12 @ 21:13:12
Postat av: Anonym

haha sötnos du har inte ens sett den filmen ;)

2011-01-12 @ 21:13:18
Postat av: tilde

sofia jag älskar deeej !

2011-01-13 @ 07:27:22
URL: http://tildeschooning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0