Fuck School

Asså seriöst jag får panik!
Jag har så himla mycket i skolan nu va! Har nog aldrig haft så här mycket!
Nästa vecka e det ju lussedans och då e vi typ inte så mycket i skolan måndag, tisdag och onsdag!
På onsdagen ska vi ha gjort klart hyr mycket matte som helst och jag fattar ingenting verkligen!
Sen nästa fredag har jag SO-prov och svenska redovisning, samma dag ska jag ha en sak på kvällen!
Lördagen där efter ska jag bort hela dagen och det ska jag även denna lördagen men så då finns fet ingen tid att plugga! Sedan nu på söndag fyller jag år så då hinner kag inte plugga så mycket men får försöka!
Sedan näst nästa vecka så slutar jag skolan och dagen innan jag slutar så har jag ett stort fusik prov.......
Det va nog det!
Nej just de ja... Ska ha so redovisning me!!! Ahhhhhhh FML verkigen!
Kommer inte blogga alls mycket, kanske till och med tar en blogg pause så kag kan plugga massa... Men aja!
Mer om det en annan dag!
Bu måste jag fortsätta plugga sedan sova! Vi hörs imon, poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0