Ang. önskelista

hej!
fick en komentar om jag kunde lägga ut min önskelista! och självklart kan jag gö det !
men jag kommer inte få så mycket födelsedags presenter elelr julklappar för att... okej jag hatar verkligen att prata om pengar, men eftersom jag ska svara på komentaren så måste detta inlägget handla preceis just om det...!
men iaf, det är för att detta året så har vi rest rätt mycket, och på dom resorna vi gjort så har jag fått väldigt mycket saker och vi har redan bokat 2 eller 3 resor till nästa år så jag tänkte va lite ''ekonomisk'' haha eller va man ska säja, och när vi vart på resorna så har jag själv valt att få mycket saker där och få mindre på födelsedag och julafton!
och detta låter säkert som en bortförklarning, för om jag skulle läsa detta inlägget själv på en annan blogg så hade jag säkert tyckt det men det e det verkligen inte, det är så jag valt det :)
men så nu vet ni det :)
här är lite av min önskelista:
- pegnar
- marc by marc jacobs väska
- marc by marc jacobs plånbok
- marc by marc jacobs nessisär
- marc by marc jacobs perfymen: ''OH LOLA''
- silver uggs
- svarta paljett vantar
- nytt naglack ( nått fräckt )
- lite nya coola tröjor
- nya skidbyxor
- ny skidhjälm
- nya skidglasögon

Kommer inte på nått ner nu, imed att jag har gett min önskelista till mamma redan, men komemr säkert på nått mer nån annan gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0