Hej!

har fixat så att min lilla älskling tilde ska gäst blogga lite! du behöver inet skrva många men några!
så, nu har jag packat klart allt, ska bara lägga ned det i väskor oså men de kan jag gö imon bitt! drar tll marsstrand vid havl 12 så de e nice!
men nu så ska jag sova, är sjukt trött!
just de ja, idag vid typ 9 på kvällen så gick jag och mötte cornelia o viktoria vid fyren, så satte vi oss där med massa filtar oh kollade på film, myys! sedan vid halv 1 så gick jag o cornleia hem till mig o pratade lite o kollade på tv oså!
hörs om 10 dagar! puss
bild från kanske 1 månad sedna så jag e bleek där!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Blek?!

2011-08-11 @ 00:05:23
URL: http://elisecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0