börjar nog igen

hej!
ska kanske börja blogga igen... men jag vet inte riktigt!
ikväll så va jga iaf på ikea med mamma o tilde! vi hade de hur kul som helst!
vi kollade på massa nya saker till mitt rum för jag ska göra om det helt och hållet!
allt utom sängen ska ut! så sjukt skönt! ska få en fin gaderob o massa nya saker! gah! jag kan inte vänta!
men det kommer före och efter bilder men det komemr ju ta några veckor oså!
men imon så ska jag iaf vara med Amelia, saga, johanna o alexandra på liseberg! ska bli så sjukt kul att träffa dom igen! sedan så ska vi åka hem till amelia o va där hela kvällen o grilla o massa med några andra med tror jag! sjukt mysigt!
men nu så ska jag göiordning lite för imon och så! puss
amelia o jag

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Do it! Do it! Do it!

;)

2011-08-17 @ 03:13:06
Postat av: LINDSHE

Hej hej! :) <3



Höstkylan kryper sig fram för varje dag som går... Men om du kikar in hos mig nu så blir du säkert lite varmare eftersom att du då hittar en tävling där du och 14 andra kan vinna ett kit från Stockholmsgruppen cosmetics (värde 217:-).

Direktlänken: http://lindshe.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-kit-fran-stockholmsgruppen.html#comment



LYCKA TILL och tävla glatt! :) // LINDSHE

2011-08-17 @ 11:50:20
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0