Ny sjal!

Halloooo!
idag efter skolan så åkte jag in på stan, så gick jag till Fiorucci för att jag skulle köpa en Ester Elenora sjal :D
as snygggg!!!!!!!! ;) haha..
sedan när jag hade köpt den så åkte jag hem, så var hemma vid typ  halv 5 typ ;) slutade halv 4 så det tog lite tid hem till mig med .
sedan så när jag kom hem så hade mamma varit i Holland i typ en dag, så hade hon köpt lite grejjer till mig och Ida :D sedan så åt vi mat och sedan så gick ajg och kollade på Idol och nu kollar vi på '' Se upp för dårarna''!
kul kul!
men nu ska jag gå och ha fredagsmyyys med familjen ;)
Men här är min sjal:
Snygg va? haha! ;)

Kommentarer
Postat av: saga

de e en sån sjal jag har.

2010-09-25 @ 16:33:16
URL: http://sagastockman.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hot stuff girlie! Email me sometime if you got the time ;)

2010-09-27 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0