WIIEE!

wiiieeeee! imorse kom ju mina klänningar , jag vill behålla dom men får se vad mamma o syster säjer ;D
i skolan idag så åkte alla i min klass efter lunch till Valhalla badet för vi skullle typ ha simprov? gick vääääldigt bra för mig, började sist och kom i ''mål'' näst först :D happy face! haha
men här är mina klänningar :
fiin, hah, ser konstiga ut på bilder, men men! finare i verkligheten!
min andra:
snygg ja e! host * host *
fin, enligt mig!  ;)
hah, men imon blir de myys med cornelia! först fika på soho, sedan hem till mig och äta sushi och ben & jerry's ;) gött! hon sover hos majg med :D
see ya!

Kommentarer
Postat av: pauline<3

snygga klänningar! :D

2010-10-25 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0