Tidinställda inlägg!

hej hej !
är glad för nu har blogg.se skaffat tidinställda inlägg! gött!
kommer nog bli meer uppdaterig då!
men idag så har jag dansat, tilde var inte med så jag var själv, och sedan åkte jag till min farmor för hon fyllde år :D Grattis till henne då ;) så var vi där i ca 2 timmar jag och pappa och pratade måd några som jag där typ mina kusiner och så :) sedan när vi kom hem vid halv 7 så gjorde jag läxor och sedan så åt vi middag , min favorit: Lam med laim-pasta :D
men imon så blir det skön dag i skolan! börjar halv 10 vilket betyder att jag får gå upp en timma senare! kvart över 7! går alltid upp kvart över 6 i vanliga fall när jag  börjar kvart över 8 ! :) tidigt , jag vet men jag e van ;) och sedan så e det gött också för slutar vid halv 2 , fast det sista lektionen är den oskönaste som finns verkligen! SO i 70 , 70 jä*la F*uck*ng minuter! förlåt för språket , den det suger verkligen! hah!
men kommer nog några tidinställda inlägg sedan! hörs imon! brao! se yaa!
slänger in en blid med så blir ni glaada ;)
haha, mycket snygg och goosii *host, host* bild på mig och ester i sommras ;) haha, vi kollade på GCO när dom gjorde cheerleeding, så tyckte vi det var rätt ballt såå vi testade och kollade på olika steg och gjorde en cheer dans ;) haha , vi e rooliga vi , och desperata... nää dåå!
hah, men iallafall ;) see ya!

Kommentarer
Postat av: Pauline<3

haha desperata ungar!

2010-10-25 @ 17:16:19
Postat av: Ester<3

haha minnen! puss<3

2010-10-26 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0