nytt.

hej  hej!
förlåt ( IGEN ) för dålig uppdatering men har varit busy, och osm jag har sagt tidigare i bloggen så kommer jag inte att uppdatera mycket, för jag har skola, aktiveteter, kompisar och massa andra saker! ldsen, men men. i alla fall.
igår så träffade jag cornelia i stan och så gick vi och fikade på Soho :D sedan så gick vi lite på stan och så, sedan vid halv 7 så var det skeetaa mörkt ute så vi tog bussen hem till mig, sedan så var vi hemma hos mig vid ca halv 8 någonting, så åt vi sushi och Ben & Jerry's , mumms! så spelade vi TV spel, tog roliga / udda bilder och spelade in vidisar och så sjävklart dansade och pratade hah! sedan så kom mamma , pappa och ida hem vid halv 2 - 2 på natten så gick vi och la oss och sova :D sedan idag på morgonen så gick vi upp vid 11 så hade pappa gjort amerikanska pankakor till oss :D så åt vi det, sedan så spelade vi TV spel igen.. haha , mycket failar och skratt. sedan så skulle mamma åka och titta på smycken, så då hängde vi med, cornelia fick ett halsband och jag två :) tack mamma ;) sedan så åkte vi hem till mig igen och spelade TV spel hah, igen , och sedan så åkte cornelia hem. riktigt kul! hon e myysig :D
bidler på mina halsband:
fiint , typ som en ring på :D
suddiga bilder jag vte , men webb camen är ju inte alltid så bra.. hehe
den andra, väääldigt speciell men AS cool enligt mig! :
den är skeeet stor den ''diamanten'' .
bild på mig odjuret och cornelia skönheeten, hah, vi e speciella...
hahah.. bjuder på den.
se ya tomorrow! god natt, säjer det nu för detta blir det sista inlägget ;)
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0