Min bästa vän!

GRATTIS TILL MIN BÄÄSTAVÄN SOM JAG DELAR MITT LIV MED!
Pauline, du e den bästa vän man kan ha! grattis på din dag, det kommer alltid va du o jag! ( haha, det rimmade ;)
när jag behöver dig så finns du alltid där, även fast jag inte behöver dig, så e du där, men hur kan jag säjja att jag inte behöver dig ? jag behöver dig alltid!
paou du har inte bara gett mig glädje du har gett mig en bästa vän som jag kna ha livet ut! jag förtjänar inte dig, du e för bra! men du älskar mig lika mycket som jag älskar dig, och det går inte att ändra på.
systrar bråkar ( som vi aldrig har gjort ) men dom är fortfarande systrar!
paou ha en suuper dag ! älskar dig bästavän!
älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: pauline<3

naaawwww! tack älskling! du finns alltid där och jag älskar dig och ester MEST AV ALLT I VÄRLDEN!!! skulle inte kunna leva utan er!

älskar dig!!!!!!!!!!! puss<3

2010-10-31 @ 16:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0