förlåt förlåt förlåt!

men jag har inte varit inne på datan för jag hade ju matte prov igår och massa läxor så jag har inte hunnit!
men idag efetr skolan så åkte jag hem med ester för att vi skulle gå med Hannes och Olle och kolla på när dom spelade tennis , haha ! sedan så skulle alla vi fyra kolla på film , och sedan skulle jag sova hos ester för hannes skulle typ sova hos olle, men så kunde inte jag för mormor o morfar skulle komma hit och äta thai mat och mysa, men en annan gång hoppas jag!
hah!
vi skulle kola på skräckfilm, jag hade ändå inte vågat! hah!
hatar skräckfilmer, jag gråter typ på scary movie 4 ? haha, jag vet , jag e töntig ;)
men aja,
på fredag kanske jag ska sova med cornelia vi ska nog i alla fall fika!
imon klockan 7 på morgonen så ska jag till stallet! mysiigt!
men nu måste jag gå för vi sk abeställa hem lite saker från nelly.com!
puss! ;) see ya!
just det ja! jag kommer ha spanska prov på fredag så kommer nog inte bli så mycket uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0