Pluggar i Solen!

HHEEELLLLT UNDERBAR DAG!
AHH!
NU sitter och och pluugar!
fuuusssyyykk prov i mon! BLÄÄ på det! men aja!
idag i skolan, på rasten så gick jag, paou o ester upp och satte/ lade oss på berger i solen och bara pratade!
asså det var så sjukt mysigt! bääst e ni tjejjer! och sedan kom bella :D och det var också mysigt! jag älskar dom! och om man inta har någon bra vän, så bli vän med dom! för dom kan man lita på!
ialla fall!
i skolan var det inte så jätte stor outfitt, det var typ strumpbyxor, shorts och en tunika!
och nu när jag kom hem så tog ajg på mig en söt sommar outfitt!
gula shorts- vet inte....
blus- tessie
bas linne- Newbody
aa :D väldigt söt tkr jag :D <3
puss pusss!
kom i håg fråge stunden nedanför!
just det ja, kommer nog inte bli mera upptratering idag :/ imen mitt prov!
hej då! puss // sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0