förlåt, och God Natt!

förlåt för as dålig upptratering men jag har inte haft tid, jag har varit i skolan och sedan åkte jag hem till Sötnosen Paou!
love ya best frinend!
bilder kommer från när vi målade hennes skölpaddas naglar med rosa naglack! :D
och nej , det är inte djurplågeri!
det är inte farligt för dom!
men god natt!
imon har jag nams dag ..... grattiis ??
sedan har jag det på Lördag med.... grattis ??
hahha, men nejj... på fredas ska isak komma hit och äta prinsess tårta :D HAH!
och sedan om det är bra väder så sticker vi till Lisse :D
har bara vait där 1 gång i år!
men man tröttnar ju på det efter typ 4-5 gånger ?
aja,
GOD NATT!
pusss puss // sofia <3
ful bild på mig och världens finaste på dom bästa vänner som man kan ha!
om jag inte hade haft er så vet jag inte vad!
jag berättar allt för er två och ni berättar allt för mig!
ÄLSKAR ER !
(( gammal bild så ajg bjuder på den! ))

Kommentarer
Postat av: pauline<3

ÄLSKAR DIIG GUMMAN!<3

du är finast!!

2010-05-12 @ 22:40:19
Postat av: saralee

grattiss!! :D:D

2010-05-13 @ 09:19:00
URL: http://tworedheads.blogg.se/
Postat av: antonia

det var en jätte söt bild! :D <3

2010-05-13 @ 14:03:31
URL: http://antoniastarzmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0