what ?

asså inatt hade jag världens konstigaste dröm!
men den var också rolig, och jag önskar den var sanna, för då hade det varit så sjukt kul!
jag drömmde att klassen 6d ( några av oss )skulle åka till Asien tillsammans!
hur underbart låter inte det ?
och det var massor med annat skojj!
dom som var med var :
Ester, Paou, Daniella, jag, olle, jack, adam, hannes, johan, tobias, sarah och margareta ?
hahah! så var Saralee , Gabi och Sarah med ! fast dom gick i sin klass i 5:an och dom skulle åka till amperautt! jätte konstigt ! jag vet inte vart det ligger ;P
aja, så var det massor med mer!
den var kul men väldigt konstig den drömmen!

Kommentarer
Postat av: Saralee

Haha! Sofia

2010-06-24 @ 16:08:12
URL: http://tworedheads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0