Sommarens första outfitt!

hej hej!
idag när jag har tid så tänkte jag lägga in sommmarens första blogg-outfitt!
så här kommer den :)
vääldigt enkelt men snyggt!
fast jackan tror jag att jag får kanske hoppa över idag för det skulle typ bli 28-30° idag!
så det äre gött!
bas linne- H&M
shorts- av klippta jeans från Ginatricot.
blus- Tessie
skor- ralph lorent flip flops ( inte med på bild )
+ baseball jacka !
facelook:
haha, fastnade inte på bild idag, men men!
BLÖTT hår som snart kommer att locka upp sig + Bara mascara!
jag använner inte puder och reghe längre under sommmaren för jag har faktistk blivit ganska brun i ansiktet! även hela kroppen lite, :) så det är jag glad / tacksam över ;)
nej, men  puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0