Blöt med kläder ?

hej hej!
idag har det varit en rolig men väldigt slapp dag!
solade i ca 3 timmar, sedan kom malin, sofie och emma och hämtade mig så skulle  vi bada i kattevik!
så där mötte vi eric.
alla badade förrutom jag för jag tycke det såg kallt ut!
men så puttade jag i eric när han redan hade badat mycket och var blöt från 3:an från hopptornet!
så då ville han ge igen,
så då puattade han i mig med kläderna på, sedan så hoppade jag jätte mycket för att det  var varmt i vattnet!
ahahahh!
så när vi gick hem så undrade nog 95 % av alla som såg mig vad jag hade gjort! hahaha!
min mamma och pappa med ;)
men nu sitter jag  här och väntar på att malin , sofie o emma ska komma till mig :)
så kanske vi ska gå till jack och åka sån här ring efeter båten :D
kuuuuul!
men aja, nu ska jag kolla min mail och kolla om kenza har svarat mig :)
fast det tror jag inet för hon skulle ju på bröllop till sin stora syster ...
grattiiiis till det lyckliga paret så :)
men ska kolla ändå ;)
puussss!
8 meter
5 meter
3 meter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0