Hej hej!

nu sitter jag här och har precis kommit hem från kärringön!
det var mysigt där!
jag var där med min syster, alex och mamma!
fast vi åkte ju i vår ribb och det var lite läskigt för att det var så höga vågor!
as höga ! och jag skorjar inte, ''Stena Line'' hade tyckt att dom var stora!
haha!
men där träffade jag min underbara Ester :D
DET VAR KUL! hade mycket att prata om ! :D
men går kväll efter min ansiktsmask så gick jag till tennis och fotbolls planerna!
först så spelade vi ( det var malin, cornelia, steffi, suzanna, victoria o jag! ) tennis , för att dom hade bokat tid på tennis planen ! så det var kul! fast jag tog typ 1 boll av 10! haha ! man kan inte tro att jag har gått i tennis....
hah!
men sedan gick vi och spelade fotboll! så kom några killar ( viste vilka dom var och så , så ni får inte tro att det var farligt ;) , så spelade vi typ i 1 timme kanske med dom.
sedan skulle dom åka vattten skidor och klockan var typ 10 på kvällen!
så gjorde dom det och vi satt på en brygga och kollade på dom när dom åkte!
sedan kom en sur gubbe i sin båt och sa  att om dom gjorde det mer så skulle han ringa kustbevakningen ? hah!
men sedan gick vi ovh kollade på en film i en sjöbord!
sen gick typ alla hem!
fast nu blev det vist ett väldigt långt inlägg.... !
haha!
aja, ska kolla om cornelia är villig att göra något med mig nu! ;)
men puss puss!
så ses vi antingen ikväll eller imon!
just det ja!
ikväll så  ska vi ut och äta för att det är alex sista kväll här nu ! kommer sakna henne!
men bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0