haha!

haha!
fan vad rädd jag blev asså!
jag var inne på en sida där jag brukar kolla på filmer!
och då stos det så här:
sawIV
Sex in the city 2
så skulle jag trycka på sex and the city 2 , men så råkade jag trycka på saw och jag märkte inte det, så jag playade filmen och skulle börja titta så km de dära as läskigt gubben som ser lite ut som en clown i den , och jag bara började skrika och stängde av datorn! hahahah!
sök på google på saw om ni vill kolla på en läskig kille hah!
men nu ska jag gå upp och dusha för jag var ute och sprang nyss!
hörtig som jag e.....
men sedan ska jag , cornelia, steffi, melan och andera sova i melan och andereas bod!
ytterst trevligt!
I Will Blog To You Tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0