Första skoldagen.

hej hej!
idag var det min första skolan dag och när jag skulle gå på bussen till skolan så skakade jag skeeeta mycket och ända vägen till skolan så gjorde jag det med.. hah!
för ajg var så sjukt nervös inför klasserna,
men sedan så ropade dom upp 7c så sa dom allla dom personerna som jag ville komma med sedan så hörde jag inte vad dom sa, jag hörde bara ester som skreck ja och kastade sig över mig , och då var det mitt namn som dom hade ropat upp och vi var överlyckliga! haha!
jag, ester, bella, adam, tobbe, jack, olle, hannes , daniella och johan bara kaskede oss i famnarna på varandra! haha! det var så sjukt kul!
och vi fick JÄTTE JÄTTE bra lärare ( verkar det som ) och ett skeeta bra shema!
jag är jätte nöjd!
men nu ska jag äta ''mellanmål'' sedan ska nog jag och pappa åka och spela lite golf!
men nu har jag mycket att göra !
så hej då!
see ya later!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

I'm so glad that you had a good first day! I hope Ida did too! Love you both :)

2010-08-19 @ 02:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0