Dålig uppdatering i know!

men jag har varit så sjukt trött för att när jag, steffi, cornelia, melan och andera skulle sova i anderas och melans sjöbod så skulle vi gå och lägga och tidigt..... men det gick inte sudär , utan jätte dåligt gick det!
vi gick och la oss vid halv 6 på morgonen ! haha!
sjuka e vi!
men det var otroligt mysigt! vi låg och pratade och kollade på film och fram för allt.... dom alla snygga kända killar... vet inte hur mycket vi har pratat om snygga känndisar den här sommaren .... haha!
här har vi några av dom:
JOSH HARTNETT ( of corse )
Ben affleck
Jhonny depp
Taylor lautnet
Zac efron
och massa mer!
men idag hände det något tråkigt.... Steffi åkte hem till stockholm igen :(
jag började att gråta , haha!
men komemr sakna henne så!
hon är en underbar tjejj, och min väldigt nära vän!
älskar dig steffi!
men nu ska jag gå till melan, anderea och cornelia!
för imon så åker melan och andera hem!
jag åker på fredag! äntligen !
längtar till skolan och underbara Göteborg!
Du är kärlek för mig Göteborg!
men bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0