Cheers 2 the freaking weekend

Häääje! Förlåt för dålig blogning men har haft fullt upp ocj inte vart hemma på 2 dagar! Men här är min dag igår och idag:
Igår: var på saga och Alexandras konfa och firade sedan saga hos henne med vänner och hennes släkt! Sedan gick jag ch Ida hem till log och bytte om, mötte upp Amelia och saga igen och åkte till kullavik och träffade några! Vid 10 åkte jag, saga och amelia till Örgryte till Vera och va där till halv 1! De va kul! Sedan sov jag hos saga !
Idag: vi vaknade upp hos saga klockan 1 och gick sedan och mötte Hugo, Tobbe och Johan! Bestämde då för att ha brunsh som dom skulle fixa! Vid 3 drog jag, saga och Amelia till Hugo där vi åt brunsh och lite andra saker!
Åkte sedan em till saga igen och hämtade mina saker och nu e jag här! Ska ut snart tror jag! Berättar om ikväll imon! Lite bilder från min helg kommer i nästa inlägg!!:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0