Friendss

nu när jag e borta så tänkte jag att jag bara kan skriva lite snabbt om mina vänner osm jag umgås mest med!
saga är min aldra aldra bästa vän verkligen! jag kan berätta ALLT för saga och hon är verkligen som min syster! vi har inte kännt varandra alls länge! bara runt 8 månader! och hon har verkligen förendrat mitt liv, jag hade abslout inte vart den personen jag är idag om det inte hade vart för saga!
jag och saga umgås hela tiden så fort vi får chansen, vi kan vara med varandra hur mycket och hur länge som helst utan att vi blir trötta eller irriterade på varandra, hon e verkligen bäst! vi gör allt tillsammans och jag är verkligen så glad att jag har henne, älskar dig saga över allt!
Amelia och jag har också kännt varandra i 8 månader och vi är också verkligen verkligen bästa vänner!
hon står alltid vid min sida och jag älskar verkligen henne så jävla mycket så det finns inte! men amelia bor ju en bit ifrån mig så vi träffas inte så ofta, men när vi väl träffas så har vi det så himmla kul och bra tillsammans!
jag berättar allt för amelia och hon är verkligen världens bästa! utan amelia så hade jag heller inte vart den jag är idag, hon betycer verkligen så mycket för mig!
Victoria och jag har varit bästa vänner i snart 2 år och vi har alltid stått väldigt nära varandra! jag berättar nästan allt för henne och hon är verkligen bäst! vi är väldigt olika men också väldigt lika och victoria har verkligen hjälpt mig med såååååååå mycket domma 2 åren! ingen annan vän har hjälpt mig så mycket som victoria har! Jag älskar dig bästavän!
image description
Sedan så mina närmaste vänner är Antonia, fanny, vera, desse, hanna, frida, alexandra, tilde, ester, cornelia, steffi, hampus, ida, ida, steffi, bea, vanessa, cornelia, pauline och mina andra älskade killkompisaaaaaar och tjejjkompisaaaaar! jag har världens bästa vänner verkligen!
image description
image description

Kommentarer
Postat av: julia

Hej för typ ett år sen skrev du typ hur mycke som helst om en tjej som heter pauline, är inte hon din bästis längre? Och så var de nån som hette ester oxå fast henne skrev du inte lika mycke om, är inte hon heller en av dina bästisar längre?

2012-03-17 @ 21:46:12
Postat av: tilde

åhhhh, om du visste hur mycke jag älskar diiig

2012-03-18 @ 10:07:49
URL: http://www.nattstad.se/tildeschooning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0