Dag 4- min familj

Min famlij bestor av mig, mamma, pappa och min storasyster!
min mamma heter Cathrine, min pappa heter Bosse och min syster heter Ida!
jag har jätte bra relation med mina föreldrar men jag har bäst med min syster! vi pratar om allt och vi berättar allt för varandra!
vi bor i en vill i hovås och här har vi bott i snart 9 år tror jag, och innan det så bodde vi i mölndal!
jag vet inte va jag ska skriva mer... men min pappa är egen företagare och min mamma jobbar på en reklambyro! min syster går i 2:dra ring på gymnasiet också på Samskolan!
vi har en hund och en katt! och vi har precis sålt vår lilla häst... jätte sorgligt men vi har haft henne i 5 år så alla har tyvärr tröttnat på det nu så det va bäst så! men vår katt heter molly, hunden heter Freja och hästen då heter Snerra!



Dag 1 - Min facebook profilbild

Dag 2 - Bilder på mig från när jag var liten.

Dag 3 - Mitt drömhus

Dag 4 - Min familj

Dag 5 - Någon som förändrat mitt liv.

Dag 6 - En bild som alltid får mig att le

Dag 7 - En bild på mig för exakt ett år sedan

Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 9 - Typ av killar jag faller för.

Dag 10 - En bild på den personen som vet mest om mig.

Dag 11 - Vad jag har i min handväska.

Dag 12 - Bild på dig och dina syskon

Dag 13 - En bild från din förra sommar.

Dag 14 - Gammal och ny bild på mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0