Pause

Som ni märkt så har jag en blogg pause nu...! Hade det verkligen grymt i st.anton! Va jätte ofta med min syster och alla hennes kompisar på afterski och de va verkligen grymt!! Åh!
Men varför jag har blogg pause e för att jag har verkligen så jävla mycket i skolan nu! Tills denna veckan hade/har jag spanska redovisning, so inlämmninh, matte prov, Hemkunskaps läxa +massa andra små läxor! Och nästa vecka har jag massa läxor+ so prov och hemkunskaps prov! Åh orkar verkligen inte men det är bara nästa vecka också sen är vi ute på prao i 2 veckor! Ska bli så skönt'!!!
Men jag kom iaf hem precis från gymmet. Va där i 1 timme och 30 minuter! Känns as bra!
Åh om 1 dag så är det helg! Har hela helgen planerad så de e as göd!
På fredag efter Skolan ska jag möta upp Cornelia. Så ska vi äta och sånnt, sedan ska vi på horse show! På lördag ska jag upp tidigt och plugga, klockan 2-4 har jag konfa träff! Efter det möter jag upp Amelia i stan så ska vi nog åka
Och sola och så! Sedan hem till mig och sedan ska vi åka till en kompis som styr typ! Så ska sagi ch amelai sova här! Sedan på söndag blir det plugg hela dagen och kanske kyrkan på morgonen!
Men nu vet ni lite om min helg oså! Hoppas ni får det bra så hörs vi om ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0