Svarar

1. jag har läxhjälp 2 dagar i veckan i 2 timmar, vilket blir 4 timmar i veckan vilket jag tycker är för mycket. man får välja själv vilka ämnen man vill ha, så det e inte så att jag bara gör mina läxor utan jag har inte läxhjälp för att jag e dålig i skolan, utan för att jag vill få bättre betyg! jag har valt att ha det i mina sämsta ämnen matte och engelska för att det är också 2 av de viktigaste ämnerna! så vi gör 1 timme matte och 1 timme engelska, och vissa dagar så gör vi 2 timmar engelska och nästa gång så kanske vi gör 2 timmar matte!
tack så mycket! :):)
-
2. Den kommer från ginatricot men de va typ 2 år sedan så de va ett tag sedan jag köpte den!:) fast bikini underdelen köpte jag på ginatricot innan jag åkte!
image description

Kommentarer
Postat av: Miss JAYYYY

så var det ju inte du som köpte bikinin......

2012-04-30 @ 14:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0