Syskonkärlek

hej!
som ni kanske vet så hatar jag verkligen att läsa böcker, men jag har glömmt av att visa er denna boken! många av er har säkert läst den! men jag tänkte iaf säja det om man ska ha läst nån bok till skolan eller nått!
Men denna boken heter iaf ''Syskonkärlek'' och jag läste den på planet på väg till New York innan sommaren, jag läste hela tiden som jag satt på planet och när jag fick chansen i launchen eller i bilen på väg till hotellet. jag grät varge sida jag läste spelar ingen roll vad det stog jag grät ändå för själva handligen! det är verkligen en sjukt bra bok och jag funderar på att läsa den igen nu! så de ska jag gö!
Baksidetext :
Nu är klockan snart halv fyra och jag kna inte sova. Kan du svara mig på en sak ?
Får man bli alldeles varm och matt i kroppen av att se sin egen brosha ?
Får man det, ens om han är den snyggaste och finaste killen i hela universum ?
Jag kan inte hjälpa det! och jag skäms så inihelvete.
.
Ludvig och amanda älskar varandra. De vet att det är förbjudet- men de kan inte låta bli och inleder ett kärleksförhållande. Ett förhållande som sargar och svider.
Men som också ger skälvande lyckostunder. Ända tills verkligheten tränger sig emellan dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0