Amelia

hejj ! igår var det jättemysigt, vi om in till liseberg ungefär klockan halv 4. sen gick jag och amelia och fixade guldpass och åkte lite saker. sen träffa vi några och sen kom saga o alex. Sedan satte vi oss vis scenen med tobbe, jack och adam i typ en timme. sen åkte vi lite saker igen haha. sen träffa vi hampus och simon och så åt vi. Sen kom anton så var med honnom ett tag sen åkte jag hem typ 10 :) om ni vill se bilder gå in på alexs eller sagas.
Idag kom amelia och hämtade mig 2 så åkte vi till henne, nu sitter vi och kollar på tv och har ätit damsugare :)
jag ska sova här i kväll och igentligen skulle vi till nils men de sket sig :( men vi myser nog bara ikväll o kollar på film o så ! Vi hörs sen !

Kommentarer
Postat av: AMANDA | www.aamandanathalie.blogg.se/ ♥

Har precis startat en tävling på min blogg där man kan vinna valfritt iPhoneskal! Vill du vara med och tävla? Klicka då här - http://aamandanathalie.blogg.se/2011/september/vinn-ett-valfritt-iphoneskal.html#comment



Ha det bra :)<3

2011-09-17 @ 16:31:48
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0