1 vecka sedan

ja, nu va det en vecka sedan jag upppdaterade min blogg... om jag ska vara ärlig så gillar jag faktiskt inte att blogga... men jag vill inte ta bort den! för här finns massa minnen o allt , kul att ha är man blir större!
men iaf! igår så på dagen så va jag inne i stan, lite med amelia o sophie! de va kuL!
sedan så åkte jag hem o då hände lite saker men sedan vid kvart över 7 så åkte jag , jacob o anton till kullavik! så mötte vi upp amelia o sophie så gick vi till eric, där va massa roliga människor oså ! hade de as ball! men sedan så gick vi ut vid typ 11 o satt på gatan i kanske 45 minuter, vet inte riktigt varför de bara blev så! och sedan så gick jag, sophie o amelia hem till amelia o sov där i kasnek 1 timme sedan så kom en taxi o hämtade mig, haha!
men de va en as rolig kväll iaf!
men i fredags så fick jag hem min klänning! här är bilder på den! och just de ja, jag tog tyvärr inga bilder igår bara lite vidiosar!
just de ja! snart ska ni få se mitt rum med ! :))

Kommentarer
Postat av: joanna

Vart har du köpt klänningen? Poss haj

2011-10-08 @ 21:46:57
URL: http://joannaoscaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0