Min kväll

hej hej!
igår va nog den oklaraste kvällen... haha, de va jätte kul men aa!
först så åkte jag o amelia in till stan, gick runt lite, tjäkade sushii och sånt! sedan så åkte vi tilll Ida där saga, anna o karro också var! så va vi där ett tag ssedan så tog vi bussen till Eric S där massa va, men vi drog efter typ 5 minuter..haha! så åkte jag, saga, anna o amelia till 7-eleven så kom simon  o eric dit så gick vi hem till simon och efer ett tag så kom william och gustav! hade  de kul!
men sedan så åkte vi hem till carl o så hämtade vi ida så åkte vi till ida, och då va la klcokan typ 2 så gick vi och la oss efter det!
så nu har jag precis kommit hem! ska duscha o gö iordning mig lite och sedan blir de att plugga hela dagen! tog bilder igår, men dom är inte så ''blogg-bra'' så ni får inga bilden för denna gången! men de va en rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0